Sollicitatieprocedure

Wij werken met een Sollicitant Self Service portal. Alle informatie en communicatie rondom jouw sollicitatie is terug te vinden in je eigen sollicitatieportal. Je ontvangt de inloggegevens zodra je op een van onze vacatures hebt gesolliciteerd. Zo kan je zelf je gegevens doorgeven, welke direct worden vastgelegd. Daarnaast vind je hier alle informatie omtrent jouw sollicitatie en zijn alle berichten hierover terug te lezen.


Hoe werkt het?

 

 

 

Klik op de knop ‘Solliciteren’ bij de vacature.

 

 

 

Vul je gegevens in op het formulier en voeg je CV en motivatie toe.

 

 

 

Klik onderin op ‘Solliciteren’ en jouw sollicitatie wordt verstuurd.

 

 

 

Binnen een werkdag ontvang je de bevestiging van je sollicitatie

en toegang tot ons sollicitatieportaal.

 

 

 

Binnen 10 werkdagen per mail of telefoon een reactie op jouw sollicitatie.

 

 

Je sollicitatie goed voorbereiden? Op onze website www.goudappel.nl  vind je relevante informatie.